راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

من و تنهاییام و خودم

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ق.ظ

سلام

تنهایی بدترین دردی هست که نمیشه به هیچ صورتی با هیچ مسکنی اون رو از بین برد 
و من تنهام با وجود تمام کسایی که اطرافم هستن  و نمی تونم از دردهام بگم ....سخته رو شونه هام سنگینی می کنه ...نمی دونم هدفم توزندگی چیه ...دیشب با حرف ماهان دلم به درد اومد تو از کی تا حالا برام تعیین تکلیف می کنی ...از وقتی تو زندگیم اومدی تمام تفریحام به هم خورد یک مسافرت از دست تو نمی تونم برم ...فکر کردی با این حقوق فکستنیت می تونی تک وتنها زندگیت و بچرخونی  همین زندگی رو صدقه سری من داری ...جالبه بهش می گم خوب طلاقم بده ...برو پی زندگیت یک اشتباه کردی هر جا تمومش کنی بنفعته ....تو که هیچی نمی بازی همه چیت سر جاشه این منم ابروم حیثیتم زیر سوال میره ...بهش می گم با زور تو زندگیت نیومدم با خواسته ی خودت بوده من مجبورت نکردم .....
دلم شکسته بارها شکسته ای کاش می شد به خیلی عقبترها برگشت و همه چیز رو از اول درست کرد یک مدت سعی کردم یک مقدار خوشحال باشم ولی .....
اون خودش نمی زاره 
چهار ملیون دادم و رفتم اموزشگاه برای اموزش تخصصی عروس و لباس شب هدف بزرگی دارم به جاییبرسم کسی جرات نکنه بهم بگه تو همین زندگی پیزوری رو از من داری ...اونم من ..منی که جلوی هیچ احد و ناسی هیچ وقت کم نیوردم هیچکس هیچی از زندگیم نفهمید هیچ کس دردم رو نفهمید ...
من باید موفق شم باید 
دلم گرفته می خوام جایی برم که همه چیز رو فراموش کنم حتی دوست ندارم جمعه ها خونه باشم قبلنا خونه ام رو خیلی دوست داشتم همش دنبال چیزی بودم که روز به روز خونه ام قشنگتر بشه ولی الان اگه بچه ام نبود عمرا خونه برم 
خدایا برای منم درست کن 
الهی امین
  • ستاره

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز . راستش بعد از درج نظرتون در وبلاگم راغب شدم و به وبلاگ شما اومدم و مطالبتون رو خوندم . متاثر شدم بابت این زندگی پر از فراز و نشیب . کلی سئوال تو ذهنم ایجاد شده ولی به دلیل اینکه برای حیطه ی خصوصی تون ارزش قائلم ترجیح میدم که از شما نپرسم . حالا شاید بعدها در نوشته هاتون به جواب برسم . در حال حاضر باید بگم از حضورتون در وبلاگم خوشحالم . برای خوشبختی خودت و حوریای عزیزت دعا میکنم . امیدوارم که خودتون هم هر چه زودتر رو به راه شین و مشکلات رفع شه 
پاسخ:
مرسی اوا جونم تشکر بابت همدردیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی