راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

سلام

بخدا ادم ناشکری نیستم ولی بعضی وقتها باید بزنی به دنده ی بی خیالی منم میخوام این کارها رو بکنم ...
بعضی وقتها مجبور میشی بین بد و بدتر انتخاب کنی و من نمیگم خوب ولی نه چندان خوب رو انتخاب کردم...بعضی وقتها ناراضیم و بعضی وقتها راضی ولی به هر حال خدا رو شاکرم  خوب یا بد دیگه برام مهمه که بگذره نمی خوام تنش عصبی داشته باشم اصلا برای چی باید خونه بمونم تو خونه چکار دارم جز کار خونه حداقل اینجا تو کلینیک هم می دونم اضافه کاری دارم و هم از خونه دورم .... فکر نکنین که دوست دارم از دخترکم دور باشم نه کنارش بودن رو دوست دارم چون تمام تنهاییام با اون سپری میشه ...
دردهام زیاده ولی از درد گفتن جز اینکه ناراحتیم و بیشتر کنه هیچ منفعتی برای من نداره...دیروز بازهم کاغذهایی که در مورد قدرت جذب نوشته ام رو زیرو رو می کنم ....با خودم فکر می کنم پس بهتر هست فکرهام و مثبت کنم هر چقدر که می دونم چه خبره ....ولی شاید با تلقین مثبت بودن و مثبت اندیشی بتونم به هدفهای بلند مدتم برسم ....
دیروز رفتم برای حوریا سه تا شلوار لی ویک لباس مجلسی زیبا خریدم ...چقدر قشنگه که هیکلش بزرگ شده و چقدر زیبا لباس مجلسیها بتنش میشن .....
تنها ذوق من همینه ....که اون خوشحال باشه ...
فردا می خوام بعد از یکسال برم برای امتحان  ایین نامه رانندگی اصلی ها برام دعا کنید باشه ممنونم
برام دعا کنید به ارزوهام برسم  
و باز هم ممنونم از دوستانی که با نظراتشون من رو دلگرم و همراهی می کنن
  • ستاره

نظرات  (۳)

  • آنه شرلی
  • چیزی شده؟
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ممنونم از همراهیت 
    چیز خاصی نشده مشکلات همیشگی نمی دونم چرا نمیتونم ماهان رو باور کنم 
    حس می کنم دروغ می گه
    به آرزوهات میرسی قطعا
    مثبت فکر کردن رو جدی بگیر ستاره جان نه بخاطر قانون جذب
    بخاطر اینکه بهت انگیزه میده برای زندگی.
    مبارک باشه خریدای حوریا
    راستی چرا پیامهای وبلاگت همون لحظه تایید میشه؟
    پاسخ:

    سلام خوبی ممنونم بابت انرژی مثبتی که به من میدی

    نمی دونم واقعا چرا

    باید پی گیر شم از صبح تا حالا به سختی تونستم وارد سایت شم

    عزیزم باید تنظیماتت رو درست کنی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی