راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!


سلام

دوستای خوب و همراههای خوبم سلام

از دیشب که حالم خیلی خیلی بد بود این روزها شبها مجموعه کتابهای هری پاتر رو می خونم و الان جلد دومش هستم بنام تالار اسرار

کتابش خیلی قشنگتر از مجموعه ی داستانیش هست

دیشب از ماهان حرفهایی شنیدم که نباید می شنیدم با حرفهاش خیلی من رو ازار داد

منم که درسته داداش و خواهر دارم ولی نمی تونم برم پیش هیچ کدومشون و درد دل کنم

اخه خود کرده را تدبیر نیست

نمی تونم خونسرد و بی تفاوت باشم ادم خونسرد و سیاست مداری نیستم و زود عصبی میشم

منتظر وعده ی خدا هستم ببینم کی می خواد دست رحمتش رو بر سر من بکشه

بعضی وقتها هم فکر می کنم خدا من رو فراوش کرده

بالاخره من منتظره وعده های خداوندی هستم و خودش گفته که خلف وعده نمی کنه

برام دعا کنید که ترفیع بگیرم  تومحل کارم چون خیلی تاثیر داره دوستان بهتر این رو می دونن

حرفش پیش اومده خدا کنه کسی زیر اب نزنه

حالم از نظر روحی روبه راه نیست

بعضی وقتها تنهایی رو به همه ترجیح می دم موجود بی ازاری هست این تنهایی ازاری که ادمهای دور و برت بهت می رسونن اون نمی رسونه نه با حرف نه با رفتار

ای کاش یک روز بشه بیم از خوشحالیام بنویسم ای کاش و دیگه اینجا ناله نکنم

بازهم خدا رو شکر اینجا هست و من از برادر زاده ی خوبم لعیا ممنونم که اینجا رو به من معرفی کرد



و در ادامه از تمام دوست جونیهام ممنونم که به من لطف دارن و همراهیم می کنن

اینکه من هنوز رمز دار کردن مطلب رو یاد نگرفتم دوستان کمک کنید و دعا یادتون نره خواهش می کنم در ضمن یکسری دوستان هستن مطالب رو می خونن ولی حرفی نمی زنن شاید قابل نمی دونن
  • ستاره

نظرات  (۲)

  • بلاگر کبیر ^_^
  • ستاره جانم مشکلت با شوهرت هر چی هست باید خودت راهی پیدا کنی و حلش کنی. رحمت خدا یهو نمیاد همه چیز رو راست و ریست کنه.
    صبوری کن واقدام. اجازه نده کسی با حرفاش باعث آزار و ناراحتی روحیت بشه.
    تو زن قوی هستی که تا اینجا زندگیت رو پیش بردی.اون ذات قوی خودتو زنده نگه دار :)
    پاسخ:
    اخه من دیگه طاقتم کم شده و خیلی حساس شدم شدم مثل یک چینی که اینقدر بند زده شدم جایی برای بند زدن ندارم 
    زود دلم میشکنه زود اشکم میریزه و عصبی میشم 
    نمی دونم چه جوری تحملم رو زیاد کنم ماشاالله من خیلی گیجم میشه رمز مطالبتون رو بذدید
    ضمنا در مورد ترفیعت دعا میکنم برای آرامش زندگیت همهمینطور:-*****
    پاسخ:
    فدای تو عزیز دلم ممنونم بابت محبت و همراهیت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی