راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

رو دور تند روزهای اخر سال

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ق.ظ

سلام 

به دوستان خوب و همراهم این اخر سالی حال همه خوب باشه و سرحال باشن و مشکلات همه حل شه 
اخر ساله و همه مشغول خونه تکونی 
اره منم خونه تکونی عید رو خیلی دوست دارم نه به این شدت که از پا بیفتم که شب عید از شدت کمر درد نتونم سر پا باشم خوب چه کاریه مهم اینه که همه جا تمیز باشه 
ما فقط بشور بشور راه می ندازیم انگار کل سال رو کاری نکردیم..... من شاید دکور خونه رو عوض کنم و برم یه قالی بخرم و یک رو تختی برای اتاق خوابم بخرم و همین دیگه بفکر سفره هفت سین هم باید باشم راستی هیچی نخریدم ای خداااااا.....
امسال چند تا خواسته از خدا دارم که همشون رو می نویسم که موقع سال تحویل یادم نره و از خدا بخوام 
که انشا الله مستجاب کنه 
خدای من مهربونتر از این حرفاست 
شاید براتون خنده دار باشه ولی من معتقدم به اندازه ی تمام ادمهای روی کره ی زمین خدا هست و خدای هر انسان همونطوری هست که اون شخص دوست داره یعنی تصوراتش از خدای خودشه متاسفانه یک قشر عظیم تو جامعه ی ما از خدا یک نعوذ وبالله یک هیولا ساختن که فقط منتظره که بنده هاش گناه کنن و اتش جهنمش براه  هست برای سوزوندن ....بخدا که اینطور نیست خدا خیلی مهربونه من ئخیلی دوسش دارم خدای من واقعا مهربونه به نخ رسیم و کنده نشدم ای کاش ما ادمه این رو با تمام وجود درک می کردیم ...
این روزهای اخر خدای مهربونم ازت ممنونم بخاطر تمام چیزهایی که به من دادی و بخشیدی و مطمئنم به من بیشتر عنایت خواهی کرد ممنونم 
راستی من هنوز هیچی برای عید نخریدم ...
  • ستاره

نظرات  (۲)

سلام عزیزم . عید شما پیشاپیش مبارک باشه . منم از خرید عید خوشم نمیاد . ولی واسه بچه ها چاره ای نیست . باید خرید . 
پاسخ:
سلام سال نوی شما هم مبارک انشاالله سال خوب داشته باشی 
اره بابا چبز خوب بازار گیر نمیاری منم امسال تصمیم گرفتم حداقل اگر قراره پول بدم چیزهای خوب و تکی بخرم اخه من کسی نیستم که هر روز تو بازار برای خرید باشم 
ولی به حوریا پول برای خرید دادم اونو نمیشه کاریش کرد

سلوم دوست مهربونم

خداروشکر که حالت بهتره

ایشالله سال اینده سال خیییییییلی خوبی واست باشه

من بهارو دوست دارم ولی اقا ازاین عید متنفرما

مجبوری ادمایی رو ببینی که حالت ازشون بهم میخوره

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی