راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

می خواهم زندگیم رنگ و بو بگیرد با صدای گریه ی یک بچه

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ق.ظ

سلام

سلام به دوستای خوب و مهربونم 
نمی دونم چرا دلم مالامال از خواستن یک بچه شده یک پسر بچه 
حس مادریم به جوش اومده حسی که سالهاست فقط ظرفیت داشتن حوریا رو داشته نه بیشتر 
حسی که فقط می گفت حوریا و بس و دیگر هیچ بچه ای را نمی خواهم 
نمی دانم چرا این حس در من مثل یک اتشفشان خاموش شروع به فعال شدن کرده 
منکه حسرت مادر شدن رو ندارم منکه کمبودش رو ندارم چرا این حس اینجوری داره قلقلکم میده 
قبلن فقط منتظر پریود شدن بودم ولی الان از دیدن علائم پریودیم به هیچ وجه خوشحال نمیشم 
دوست دارم روزی برسه که حس کنم وجودش داره شکل می گیره و کمکم رشد می کنه 
نمی دونم روز یکه بگم به ماهان باردارم چه حسی پیدا می کنه 
اونکه همیشه از وجودم بچه یمشترکمون حرف زده 
چقدر دوست دارم طفلکم رو امیرسام 
با چشمان درشت و مشکی و ابروهای پیوندی  ویک چال که مثل باباش روی چونه ش داره 
با موهای نسبتا صاف و پسری گندمگون با قد بلند و نگاه های معصوم 
میشه روزی تو بغل بگیرمش 
یعنی اون روز میشه زندگیم رنگ واقعیت بگیره 
یک رنگ قشنگ و پر از زندگی 
رنگی که ماهان رو بتونه به دل من بسازه 
و زندگیمون رو قشنگتر کنه و کشش ماهان به حوریا رو بیشتر کنه 
خدایا بارها کمکم کردی ایندفعه هم کمکم کن 
دیروز داروهای قبل از بارداری رو خانم دکتر قانعی برام نوشت از خدا بخواد از این هفته شروع به خوردن می کنم 
که نی نی م کمبود ویتامین نداشته باشه 
و بازهم می خوام مادر شم یک مادر با تمام وجود به معنای حقیقی مادر شدن 
خدایا تو به من با دادن حوریا منت گذاشتی امیر سام رو هم از تو می خوام 
خدایا دوست دارم سال دیگه تولد ماهان که رفتیم بیرون بچه ام بغلم باشه 17 اسفند سال دیگه من یک پسر تو بغل داشته باشم 
ممنونم دوستان خوبم که درد دلم رو گوش می کنید
  • ستاره

نظرات  (۲)

انشالله که به این ارزوت میرسی 
پاسخ:
سلام عزیزم ممنونم که همراه منی 
شاید زندگیم متحول بشه
عزیییییییزم 
ایشالا سال دیگه نی نیت بغلت باشه

پاسخ:
الهی بگردم تو رو که واقعا دوست دارم 
نمی دونم شاید شادی جان با ورود بچه زندگیم رنگ و بوی دیگه ای به خودش بگیره 
شیفتم تموم شه بهت پیام میدم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی