راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

بغض سنگینی تمام وجودم رو گرفته

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ق.ظ


سلام

بغض سنگینی تمام وجودم رو گرفته

از دیشب تمام دلم رو له میکنه هر جور می خوام خودم رو شاد نگه دارم بازم یک چیزی هست که ازارم بده دلم گرفته انذازه ی یک اسمون یک دریا اشک برای ریختن دارم کم اوردم تو این زتدگی دیگه طاقت ندارم خدایا ازت خواستم حال و احوالمون رو عوض کنی حالمو خوب کنی اخه چرا انگار 2روز خوش بودن به من یکی نیومده

علکی خوش هم نمی تونم باشم مشکلاتم زیاده چرا وقتی فکر کردم میشه بچه دار شم و اقدام به بچه دار شدن کردم همه چیز بهم ریخت نمی دونم باید چکار کنم اگه هم جدا شم هیچ پشتوانه ی مالی ندارم خیلی بدبختم بازم اگه یکنفر بودم توخوابگاه زندگی می کردم ولی حوریا رو چه کنم حسابی کلافه هستم

شاید باید تا مدتی همه چیز رو تحمل کنم تا بتونم یک پولی جور کنم که بشه خونه ای رهن و اجاره کنم و توش زندگی کنم اونم یک جای پرت نه تو شهر ....نمی دونم خدا از من انگار رو برگردونده و دیگه کاری به کاره من نداره

خیلی خسته ام حسابی اعصابم ضعیف شده ای کاش میشد اینجا که میام فقط از خوشیهام بگم ولی اینقدر دردم زیاده که خوشیهام در مقابلشون چیزی نیستن

باز هم با اینکه خدا من رو فراموش کرده می گم توکل برخدا

دوستان برای ارامشم دعا کنید

  • ستاره

نظرات  (۲)

ستاره؟؟؟؟
چی شد یه دفعه؟
پاسخ:
سلام مریم جون 
ممنونم که همراه منی 
نمی دونم چی بگم خیلی بهم ریخته ام در حدی که دوست داشتم از این زندگی برم و همه چیز رو فراموش کنم 
بشدت اذیت شدم از نیش زبون ماهان 
من تحمل زخم زبون رو ندارم 
که بهم بگه اگه مابین تو بچه هام انتخابی صورت بگیره من بچه هام و انتخاب می کنم 
خیلی بهم ریخته ام
سلام عزیزم . من از شرایط زندگی شما اطلاع چندانی ندارم . ولی خب ! نباید کلا تو زندگی شخصی رو بر سر دو راهی ِ انتخابهای این چنینی قرار داد . حالا نمی دونم چرا همسرتون همچین جمله ای رو گفته . ولی کمی که واقع بین باشین باید بدونین که اگه بر فرض میگفت من از بین تو و بچه هام تو رو انتخاب میکنم باید کلا به شعورش شک میکردین . باز به نظرم وقتی گفته بچه هام رو انتخاب میکنم عاقلانه تره . بابت همچین جمله ای خودت رو ناراحت نکن . یک مرد علاوه بر اینکه موظفه همسره خوبی باشه باید پدر خوب و متعهدی هم باشه . چون دو فردای دیگه در قبال بچه ی شما هم باید پدری کنه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی