راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

من و تنهایی

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

سلام


کی گفته تنهایی خیلی بد هست

بعضی وقتها خیلی هم خوبه

مثل الان من نمی دونم چرا بعد از خوندن نوشته های روژین عزیز حالم بهتر شده

دختری که با یک بیماریه سخت به شدت مبارزه کرد و تا تونست از زندگی خودش لذت برد

روژین مهربانم الان که پیش خدای خودت هستی برای من دعا کن منم ارامش از دست رفته ام رو پیدا کنم

چقدر خوبه که صدای یک اهنگ بهت ارامش بده

بودن در کنار عزیزت هر چند که می دونی نواقصی داره ولی نواقصش رو نادیده بگیری و با بودنش لذت ببری شاید هم روزی با صبر و حوصله بشه نواقص اونم برطرف کرد ادمیزاده و هزار جور ادا

و بودن دختر بچه ای که با تمام اختلاف سلیقه ای که بینمون هست ولی بودنمون کنار هم یک نعمت هست

سعی می کنم محیط کارم هر انپه سخت و طاقت فرساست ولی بخاطر رفاه زندگیم تحمل کنم

ممنونم روژین عزیزم که با اینکه نیستی ولی امید زندگی به من دادی ممنونم مهربان خانم اوا دوست عزیزم که بوسیله ی تو با روژین اشنا شدم

نمی دانم من تو مشهد به این بزرگی وستی ندارم ولی تو این فضای کوچک دوستانی دارم که قلبن دوستشون دارم و زندگی می کنم دوستانی که بدون هیچ انتظاری مهربانی  می کنن و بودنشون امید بخش هست برای قلب دردمند من و شادی عزیزم  که خیلی وقته ازش خبری ندارم و دلتنگشم و هر جا هست اروی بهترینها رو دارم

و در اخر لعیا برادرزاده ی مهربان د زیبایم می دونم نوشته هام و می خونی می دونم می خونی ونظری نمی دی ممنون و سپاسگزارم مهربونم برای اشنا کردن من با این محیط

همتون رو ندیده دوست دارم ارزوی موفقیت برای تک تک عزیزانم

برام دعا کنید بعد از ماه رمضان نی نی دار شم

  • ستاره

نظرات  (۱)

الهی که دخترت به زودی زود از این دوره بگذره و به بلوغ فکری که مورد تایید خودت هم باشه برسه . منم از داشتن دوستای خوبی مثل شما خوشحال و قدردانم. ممنون که هستین 
پاسخ:
ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی