راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

نی نی دار شدن من

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ


سلام

خیلی وقته نیومدم و مطلبی نوشتم ولی کلی حرف دارم که تو این مدت می نویسم فقط الان اومدم بگم که 28 مهر ازمایش که دادم بارداریم مثبت بوده و الان یک نی نی 8 هفته ای تو وجودم در حال رشد هست فقط یک مقدار بی حالم ولی در کل حالم خوب هست انشاالله سر فرصت مناسب میام و براتون می نویسم همتون رو دوست دارم

  • ستاره

نظرات  (۲)

وای ستاره جانم
مبارک باشه به سلامتی و خوشی
عزیزم چقد خوشحال شدم خدا نگهدار تو و حوریا و نی نیِ هشت هفته ایت باشه.
پاسخ:
ممنون دوست خوبم
عزیییزم تبریک میگم عزیز دلم
پاسخ:
ممنون عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی