راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

دل نوشته های من بعد از چند ماه

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ

سلام

چند ماه هست هیچ ننوشته ویار  سخت و شاغل بودن همه و همه دست به بی حوصلگی من داد و هیچ ننوشته ام اول که همسر از پذیرفتن بچه امتناع کرد و من گفتم سقط بچه ام‌با طلاق من برابری می کنه‌بعد تو پایان ۵هفته خونریزی خیلی شدید کردم که گفتم‌حتما بچه سقط شد ولی بعد از دو‌روز که برای سونو رفتم و خودم رو برای کورتاژ اماده کرده بودم صدای قلب بچه‌ طنین انداز شد و‌بچه خدا‌رو شکر زنده‌بود و‌من‌با تمام‌وجودم‌خدا رد شکر کردم بابت این‌نعمت بزرگ اول به خانواده‌ام اطلاع دادم که چقدر خوشحال شدن  و اخر سر ماهان فهمید ولی تا پایان سه ماهگی ویار سخت از یک طرف و لک بینی که روحیه ام رو بکل باخته‌بودم که خدا رو شکراونم‌برطرف شد با وروود به ماه چهارم یکمقدار ویارم بهتر شد و خدا رو شکر خانواده ام در حقم کم نذاشتن از هفته ی سوم ماه چهارم حرکت بچه رو حس کردم‌و حتی دل دل‌زدنش رو با حوریا حس کردیم الان تو ما پنجم هستم یعنی هفته ی ۱۸بارداری حرکات بچه رو حس می کنم ولی هنوز به‌جنسیتش شک‌دارم‌ خدا بزرگه‌هرچه خدا داد فقط سالم باشد الهی شکر 

ولی خوب تنهایی واین‌وضعیت بد اقتصادی همه دست به‌دست هم‌داده دعا کنید همه چیز درست شه روحیه امو باخته ام‌بعد از مدتها‌ امروز ناخوداگاه اشکام سرازیر شد ممنونم دلم برای همتون‌تنگ ه بود  

فقط بعد از مدتها می خواستم‌بنویسم خدایا باز هم شکرت

  • ستاره

نظرات  (۷)

  • هیچ و پوچ
  • الهی مبارک باشه ان شاالله
    بچه سالم و صالح و پربرکت
    دعا کنید خدا به همه زوج ها نی نی بده..
    پاسخ:
      ممنون الهی امین خدا به کسایی که‌ لیاقت بچه‌دار شدن‌رو دارن بچه عنایت کنه 
    درمان سوء تغذیه کودکان در طب سنتی فقر غذایی منظور از فقر غذایی کاهش شدید در مصرف ویتامین، مواد مغذی و انرژی است. در انسان، فقر […]

    نحوه رسیدگی به نوزاد نوزاد علاوه بر غذا، گرما، و خواب، به نزدیکی و آرامش نیز احتیاج دارد. بهتر است هنگام رسیدگی به نوزاد با او […]


    کتاب های مورد علاقه کودکان چه ویژگی هایی دارند؟ ۱_ساده نوشته شده اند و با گنجینه واژه های گروه سنی کودکان سازگاری دارند. ۲_با تجربیات کودکان […]

    مواظب خودت و کوچولوت باش :))
    پاسخ:
      ممنونم لطف داری
  • بلاگر کبیر ^_^
  • سلام ستاره .
    اگه قبلا خونده بودم خبر بارداریتو انقدر نبودم که فراموش کردم و الان خیلی ناباورانه خوندم که بیش از نصفی از بارداریتو تموم کردی... با دل خوش و به سلامتی.
    مگه شوهرت نبود که بچه میخواست قبلا؟؟  چرا پس یهو دیگه نخواست؟؟ 
    پاسخ:
     سلام بلاگر عزیزم 
    بخدا نمیدونم یهو نمی دونم‌چرا تغییر رویه داد ولی خدا روشکر الان‌پذیرفته
    دوست مهربونم وقتی نی نی به دنیا بیاد همه ی این روزای سخت فراموش میشه
  • آنه شرلی
  • امیدوارم بیای و پیاممو بخوونی...دوست خوبم...من دوباره برگشتم
    سلام دوست خوبم 
    تبریک میگم بهت ایشالا به سلامتی میگذرونی این دوره رو 
    منم جای تو بودم هرگز حاضر نمیشدم معجزه‌ی خداوند رو از بین ببرم

    عزیزم شما برام خصوصی گذاشتی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی