راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

از هر چی کافی شاپه متنفرم

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ق.ظ

سلام

چی بگم دلم خونه 
دیروز بعد از کلاس خیاطی به حوریا گفتم بریم یه چیزی بخوریم 
حوریا جان هم پیشنهاد دادن بریم ابمیوه و کیک بخوریم 
گفتم بریم ابمیوه سیب سر راهنمایی 
که حوریا الاو بلا بریم کافی شاپ اونم برج سلمان 
منم گفتم ولش کن بریم بزار بچه به ارزوش برسه 
رفتیم فقط پنج شش نفر که بیشتر نبودن اونم کافی شاپ به اون بزرگی در ضمن همه از این حالتهای های کلاس و خیلی دیسپرین دار بودن منم که خسته و بزور راه رفتن و علاقه ای به همچین مکانی نداشتن 
در صورتی که ابمیوه فروشی سیب جایی برای نشستن نبودن و اغلب سرپا بودن ولی حداقل از چیزی که می خوردن لذت می بردن 
سفارش دادیم اول قبض رو که دادن که پرداخت کنم سرم سوت کشید اخه بچه با این پول که میشد شام خورد تو بهترین جاها 
بیخیال وقتی اوردن سفارشها رو منکه گریه ام گرفته بود حوریا هم می نالید 
خدای من ابمیوه فروشی که می رفتیم جگرمون حال میومد 
دیروز جگرم خون شد 
اخه بچه چرا دنبال زرق و برق هستی
  • ستاره

نظرات  (۳)

  • آقای سر به هوا ...
  • من هم اینقدر به این روش جیگرم کباب شده :))
    سلام و شب خوش
    ختم قرآن تا این لحظه ۱۲ سوره باقی مانده ست 
    نیت : مغفرت و دوری از گناه 
    در صورت تمایل تشریف بیارید ، لطفا اگر طرح پایان یافته بود کامنت نگذارید :-( 
    ممنون
  • آندیـ ـا می نویسد...
  • وای مونده بودم تاسف بخورم یا بخندم :))) آخه خیلی بامزه تعریف کردی :)))
    من به شخصه همیشه با رضا هم که بیرون میریم ارزون ترین رستورانارو پیشنهاد میدم :)
    هرچند که اون معمولاً کار خودشو میکنه و میریم جاهای گرون که جداً نمی صرفه واسمون :|
    بنظرم تو این دورو زمونه با این درآمدای پایین، لازمه همه بیشتر اقتصادی فکر کنن.
    پاسخ:
    اخه خیلی زور داشت برام مزه اش هم بود
    فکر کن ایس پک گرم باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی