راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

این روزهای ما و شلوغیها و انتخابات

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ب.ظ

سلام

دارم این روزها نوشته های روژین عزیز که به رحمت خدا رفته رو می خونم و چقدر تحت تاثیر قرار گرفتم ای کاش زودتر با نوشته هاش اشنا می شدم و لحظه هاش و باهاش سر می کردم ای کاش اون روزها می شناختمش و برای تسکین دردهاش براش دعا می کردم 
و چقدر دنیای ما کوچک و روزهای ما کوتاه 
و چقدر متاسفم برای روژین عزیز 
راحت شدی عزیزم از دردهایت و چقدر قلب تو مهربان و زیبا بود کاش همه قدر لحظه هایشان را بدانند و الان که زیر این خاک سرد خوابیدی برات ارزوی مغفرت و ارامش ابدی رو از خدا دارم 
این روزها مشهد بعد از اون همه تکان و زمین لرزه یک باره دیگر شروع به لرزش کرد بخاطر این انتخابات 
نمی دونم فاز این شلوغیها چی هست اومدن بیرون و رقصیدن و پایکوبی و فحش و ناسزا گفتن به همدیگر و چیزهای دیگه 
نمی دونم اینجا تو این لحظات کسی یادی از کوروش کبیر و فرهنگ چند هزارساله ی ایران و عجز و لابه که اعراب فرهنگ مارو به گند کشیدن و ما رو به انحطاط اخلاقی و فرهنگی رسوندن کجا رفتن که الان یاد فرهنگشون نمی کنن 
ولی خوب به این ملت که سردمدارهای عزیزشون فرهنگ مناظره رو ندارن چه میشه گفت 
میگن مناظره نه بابا باید اسمش رو گیس و گیس کشی گذاشت  
افتادن به جون هم مثل خروس جنگی هیچ کس یک برنامه ی درست و حسابی نداشت فقط گفت تو فلان کارو کردی اون یکی گفت تو بهمان چیز رو دزدیدی 
بعد ما انتظارمون میشه که جوانهامون با فرهنگ بار بیان 
خیابان هر رو بستن با رقص و پایکوبی و فحش و ناسزا به همدیگر 
الام من تو فکرم اگر یمک مریضه بد احوال بخواد برسه بیمارستان تا برسه مرده و الفاتحه 
جایی اتش بگیره خاکستر میشه بعد گروه امداد می تونه برسه 
اینها هم بکنار اخه چرا به همدیگه توهین می کنین ؟ چرا همدیگر رو ترور شخصیت می کنین ؟ 
این انتخابات هست یا جنگ داخلی 
دیشب خواهرم تعریف می کرد با برادرزاده ام و داداشم رفتن سجاد و احمد اباد می گن گارد ویژه ریخته تو خیابون و با پاتوم می زدن بچه ها رو در حدی بود که خواهرم می گفت احمد من ولعیا رو به سینه یدیوار چسبوند و خودش رو بین ما و بقیه حایل کرد که ظربه ای نخوریم 
اخه این چه کاریه سال 88 کم جون کشته شدن کم جون از بین رفتن 
این بود فرهنگ ایران ما متاسفم زمانی که اروپا همدیگر رو لت و پار می کردن ما بزرگترین تمدن رو داشتیم ما از این تمدن الان چی داریم جزو جهان سوم هستیم 
یکی داد می زنه ازادی و دیگری داد می زنه باید بین زن و مرد دیوار کشید 
چندین سال هست از فساد اجتماعی و اقتصادی حرف می زن و کاری از پیش نمی برن 
چرا فحشا زیاد شده چرا جونها به جای ازدواج و تشکیل خانواده برای ارضای میل جنسی دست به کارهای دیگه زدن چرا اعتیادزیاد شده چرا روانگردانها زیاد شدن 
ببینم درد اینها چیه ؟
چرا تفریح قشنگی نداریم چرا باید به بهانه ی انتخابات ملت بریزن تو خیابون و شادی کنن 
ما یاد گرفتیم فقط حزن و اندوه رو ده روز ده روز بگیریم و اعیاد بزرگ مثل عید غدیر نیمه ی شعبان رو به یک روز تموم می کنیم اخه ده روز عاشورارو همه قبول دارن و یک ده ی خود جوشی هست ولی ده ی فاطمیه ده ی محسنیه و و و 
اخه اینها رو از کجا اوردین نمی دونم چرا ما اینقدر افراط و تفریط داریم 
باز هم خدا بخیر کنه و حادثه ی 88 باز هم به وقوع نیفته 
وما بمونیم و فرهنگ غنی شده ی 2500ساله ی ایران

  • ستاره

نظرات  (۲)

آخی روژین ... عزیزه دلم .... چقدر دوسش داشتم . چقدر پای نوشته هاش اشک ریختم . خیلی دوست داشتنی بود . خیلی خوشحالم از اینکه تو این دنیای مجازی تونستم باهاش اشنا شم . ولی چقدر حیف که دیگه ندارمش . 
در مورد انتخابات ............... وقتی افراد فامیل به جون هم بیفتن از اجتماع چه انتظاری میشه داشت .اجتماعی که باز متشکل شده از همین ما ! جای تاسفه . کاندیدای ریاست جمهوری امسال برای من دقیقا حکم طنز رو دارن . انتخاب بین بد و بدتر بدون هیچ امیدی به اینده . بیچاره جوونهامون . بیچاره امیدهایی که به واهی تبدیل میشه .... 
پاسخ:
اوا جونم 
از دیروز تا حالا دارم باهاش لحظه ها رو زندگی می کنم اگه بظاهر اشک نریختم ولی تو دلم خون گریه کردم چقدر درد اور بود 
ناراحتم  چرا الان باهاش اشنا شدم الان که تو خاک سرد جا گرفته 
والا انتخابات فقط یک نوع بازی سیاسی هست و بس همه چیز تعیین شده هست و مردم عروسک های خیمه شب بازی که اجازه می دن باهاشون بازی بشه ممنونم اوا جونم که با منی و با نظرهات من و کمک و دلداری می دی
روژین یکی از افرادی بود که بهم انگیزه داد تا بتونم از عزیزانم دور شم و تو یه شهر دیگه زندگی کنم تا بلکه کمکی باشه برای اینده ی بهتره خونواده م .... 
خواهش میکنم عزیزم . من اصولا قدر دوستی ها رو خوب می دونم . انشالله که دوست باقی بمونیم . 
پاسخ:

ممنون اوا ی عزیزم

برای روژین جان ارزوی مغفرت و ارامش دارم

و برای توی عزیز ارزوی موفقیتهای بی پایان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی