راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

راز نوشت

اینجا زنی از رازهایش می گوید...

شاید روزها سخت است، شاید لحظه ها جان میکاهند تا بگذرند، اما میگذرند...
و من اینجا در آستانه ی نه فصلی سرد ، در آستانه ی یک عمر سخت ایستاده ام!

اخرین مطلب امسالم

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ

سلام 

به تمام دوستان و همراهانم 
و تبریک روز زن و مادر به تمام عزیزانم 
امسال هم گذشت خوب یابد تلخ یا شیرین 
هرچه بود گذشت دلتنگم برای لحظاتی که گذشت و قدر ندانستم 
و شاید عبرتی بشه برای امسال که قدر لحظاتم را بیشتر بدانم و برای داشته هایم ارزش بیشتری قائل باشم
امروز هم روز مادر هست و من بی مادرم اینروز رو سر می کنم خدا رحمت کنه تمام مادران از دست رفته و سلامت و سرافرازی برای بقیه ی مادران در قید حیات 
نمی دونم وداع کردن با سالی که داره میره سخته و سلام به سالی که میاد اسون 
کلمات کم شدن و چیزی در ذهنم برای نوشتن نیست 
در کل ارزوی سال خوب برای تمام دوستان و عزیزان و همراهان خوبم رو دارم 
دوستون دارم 
سال خوبی پیش رو داشته باشین و مشکلات کم رنگتر بشه 
ممنون بابت همراهیتون
  • ستاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی